Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Ιστολογιακό Παιχνίδι 2

Αποκρινόμενος στην πρόσκληση της Queen Elizabeth, της μόνης γαλαζοαίματης υψηλοτάτης που αναγνωρίζω επί γης, γράφω για τις επτά αμαρτίες και πως τις βιώνω στην καθημερινότητα μου. Κατευθείαν στο θέμα λοιπόν:

Λαγνεία: Η "αποθέωση" της ανθρώπινης σωματικής και πνευματικής φύσης. Η λαγνεία θέτει σε λειτουργία κάθε υλικό και μη αισθητήριο του ανθρώπου. Απόλυτα αμαρτωλός.

Λαιμαργία: Τώρα τι να πω; Άμα είμαι μπροστά σε ένα εξαίσιο έδεσμα δεν θα πω όχι, μα δεν θα πω όχι. Απόλυτα αμαρτωλός.

Απληστία: Ποτέ δεν θέλησα άπληστα κάτι υλικό. Είμαι άπληστος στα συναισθήματα που εκφράζονται προς εμένα όντας πολύ ανοιχτός στην έκφραση των δικών μου συναισθημάτων. Μερικά αμαρτωλός θέλω να πιστεύω.

Οκνηρία: Δεν είμαι γενικά οκνηρός. Ωστόσο κατά την διάρκεια της εξεταστικής βρίσκω στην οκνηρία λύτρωση για τον αφάνταστα πιεσμένο εγκέφαλό μου. Μερικά αμαρτωλός

Οργή: Νιώθω οργή όταν ποδοπατούν τα συναισθήματά μου και όταν βλέπω το άδικο να επικροτείται ενεργητικά ή παθητικά. Μερικά αμαρτωλός;

Ζήλια: Εάν ζηλέψω κάτι θα είναι μικρό και καθημερινό. Χωρίς φθόνο και πάθος. Αθώος.

Αλαζονεία: Δεν υπήρξα ποτέ αλαζόνας ηθελημένα. Σαν άνθρωπος μου ξεφεύγει ώρες ώρες, ωστόσο προσπαθώ να είμαι ταπεινός σε κάθε επίπεδο των σχέσεών μου.

Όποιος θέλει να αποκριθεί σε αυτό το παιχνίδι είναι ευπρόσδεκτος. Καλώ τα κορίτσια του "ότι να 'ναι"

4 σχόλια:

SparksScribbler είπε...

Χμμμ... Κατά πως φαίνεται, εσείς δε θα μου κάνετε παρέα στο πυρ το εξώτερον! Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Αποδέχτηκα τη πρόσκληση με χαρά και είπα την αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος!Ευχαριστούμε Καπετάνιο.

eri είπε...

ευχαριστούμε για την πρόσκληση,ήταν μια καλή ευκαιρία να γνωρίσω τον ευατό μου καλύτερα κ την Ελένη χαχα!

Captain Harbour είπε...

Κυρίες μου,

Καταρχήν το πυρ το εξώτερον μας περιμένει όλους με ανοιχτές αγκάλες. Δεν υπάρχουν άγιοι άνθρωποι όπως δεν υπάρχουν κι άγγελοι που λέει και το πολύ αγαπημένο μου λαικό άσμα. Υψηλοτάτη δεν θα 'σαι μόνη.

Στέλνω τα χαιρετισματα μου και στις τρεις