Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

H μεγάλη ώρα

Καλησπέρα σας,

Και ναι ήρθε η μεγάλη ώρα! Τους τέσσερεις τελευταίους μήνες δούλεψα πολύ, μα πάρα πολύ. Σήμερα, προ 5 λεπτών τέλειωσα την τελευταία εργασία του 2007. Αύριο με την παράδοση της θα είμαι ελεύθερος κι εγω σαν άνθρωπος να πάω στο χωριό μου που λείπω και τέσσερεις μήνες σερί. Είμαι από τις 20 Αυγούστου στη Θεσσαλονίκη και από τότε τρέχω σαν το Βέγγο. Τώρα χαλάρα και όμορφα θα περάσουμε τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Το παραμέλησα το Blog τώρα τελευταία αλλά το θηρίο που λέγεται πανεπιστήμιο δεν μου άφησε και πολλά περιθώρια. Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες έφτασα να ασχολούμαι με την σχολή μέχρι και δεκατρεις ώρες την ημέρα. Φτάνει, ώρα για αποτοξίνωση.

Εύχομαι Καλές γιορτές στα δισεκατομμύρια των αναγνωστών μου που δεν σχολιάζουν επειδή ντρεπονται αλλά και στους καλούς συνbloggers και φίλους που αφήνουν εδώ την άποψή τους. Υγεία και χαρά εύχομαι σε σας και στις οικογένειες σας. Πάω να βρω κι εγώ την δικιά μου....

Χαιρετισμούς

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να περάσεις καλές γιορτές με υγεία διπλα στους δικούς σου και στο τόπο σου που σου λείπει,σε καταλαβαίνω τόσο μα τόσο πολύ.Καλη ξεκουραση και να γυρίσεις πίσω πανέτοιμος για την εξεταστική!
Ευχες για οτι καλυτερο!
Φιλια!

SparksScribbler είπε...

Καλή Ξεκούραση, Καλές Γιορτές!

πρεσβυωψ είπε...

Kαλές διακοπές. Καλές γιορτές.